S’aprova el calendari fiscal de Torredembarra del 2023

Torredembarra

L'Ajuntament estableix els períodes de pagament de les diferents taxes i impostos

L'Ajuntament de Torredembarra ja ha aprovat el calendari fiscal del 2023. Aquest calendari estableix els terminis de pagaments de les principals taxes i impostos que ha d'abonar la ciutadania al llarg de l'any.

En el cas de l'Impost de circulació, el de vehicles de tracció mecànica, és el primer que s'haurà de pagar. Es domiciliarà el 16 de maig i el període voluntari de pagament cobrirà els mesos d'abril i maig.

Pel que fa a l'IBI, l'Impost de Béns Immobles, el seu pagament es divideix en 3 quotes. Les dates de càrrega dels rebuts domiciliats seran el 12 de juny, el 10 d'agost i el 10 d'octubre. A més, hi haurà un període voluntari per a cadascuna de les quotes. Els rebuts no domiciliats s'hauran de pagar íntegrament entre el 30 de juny i el 31 d'agost. En cas que es vulgui domiciliar el rebut, hi ha temps fins al 28 d'abril per dirigir-se a l'oficina de BASE -Gestió d'Ingressos i sol·licitar-ho.

Això pel que fa a l'IBI de naturalesa urbana. L'impost de béns de naturalesa rústica es domiciliarà el 10 d'agost i hi haurà un període voluntari de pagament durant els mesos de juliol i agost.

És el mateix calendari que hi haurà per a dues taxes més, la de gestió de residus domiciliaris de la urbanització Sadolla i la de guals, estacionament especial en via pública i zones de càrrega i descàrrega.

L'Impost d'activitats econòmiques i la taxa de gestió de residus dels locals industrials, comercials, de serveis i d'activitats professionals es domiciliaran en els dos casos el 14 de setembre. També hi haurà un període voluntari de pagament, que serà en els mesos d'agost i setembre.

En relació amb els serveis prestats a l'Escola Municipal de Música i a les llars d'infants municipals, el rebut es cobra via domiciliació dintre dels 5 dies següents a l'aprovació dels padrons i també hi ha un període voluntari de pagament de 2 mesos.

També cal recordar que respecte als rebuts de la taxa de residus dels habitatges, es cobra prorratejada en sis quotes juntament amb el rebut de l'aigua.

D'altra banda, existeix la possibilitat establerta per BASE – Gestió d'Ingressos del "Compte de pagament personalitzat" per tal de pagar els tributs gestionats per aquest organisme en 9 vegades sense interessos.

Notícies relacionades