29 de Octubre de 2025 a les 13:14

L’Ajuntament de Torredembarra ha obert un procés selectiu per contractar un tècnic mitjà de gestió de residus i neteja viària. Els candidats han de ser graduats universitaris i poden presentar candidatures fins al 24 de novembre. La selecció es farà mitjançant concurs-oposició.
La persona que guanyi el procediment passarà a ser funcionari de l’Ajuntament. La resta d’aspirants que aprovin entraran en una borsa de treball, per a possibles substitucions.
El plec de clàusules del procés estableix que els candidats han de ser titulats universitaris, han de tenir el nivell C1 de català i el carnet de conduir B.
La fase d’oposició inclou proves teòriques i pràctiques. En la part teòrica hi ha un temari de 60 temes, que inclou qüestions de legislació general i d’altres relacionades directament amb la plaça de treball. Aquesta part específica del temari inclou temes com la legislació sobre residus i el seu tractament i els diferents sistemes de neteja viària.
En la fase de concurs s’avaluarà l’experiència professional dels candidats i la seva formació.
La persona seleccionada serà funcionari de la categoria A2 amb un sou brut aproximat de 50 mil euros anuals. Tindrà disponibilitat completa i s’encarregarà del control i supervisió dels serveis de gestió de residus i de neteja de la via pública. Haurà de tenir capacitat per gestionar pressupostos i personal.
Les sol·licituds es poden presentar de manera telemàtica o al registre general de l’Ajuntament. Hi ha temps fins al 24 de novembre.