Calendari fiscal de Torredembarra del 2024
BASE afavoreix el pagament fraccionat d’impostos sense interessos
L'Ajuntament de Torredembarra ha fet públic avui el calendari fiscal de l'any vinent, és a dir les dates en què s'hauran de pagar els impostos i taxes municipals.
En el cas de l'Impost de Béns Immobles, els rebuts no domiciliats, s'hauran de pagar entre el 28 de juny i el 30 d'agost. Si es vol domiciliar l'IBI, s'ha de sol·licitar a les oficines de BASE abans del 29 d'abril.
Pel que fa a les propietats rústiques, el termini de pagament va del 28 de juny al 30 d'agost. La taxa dels residus comercials es podrà pagar entre el 30 de juliol i el 30 de setembre.
L'impost d'Activitats Econòmiques, que només han de pagar les empreses que facturen més d'un milió d'euros, també s'haurà de liquidar aquests dos mesos: agost i setembre.
L'impost més matiner de tots, que s'haurà d'abonar entre abril i maig, és el de vehicles de tracció mecànica.
Pel que fa a la taxa de la brossa, es cobrarà en dues quotes semestrals juntament amb el rebut de l'aigua.
Fraccionament del pagament
S'ha de tenir en compte que BASE, l'organisme de la Diputació que s'encarrega de la recaptació dels impostos municipals, permet que aquests es paguin de manera fraccionada i sense interessos.
El fraccionament es pot demanar fins al 31 de desembre. Aquesta modalitat és aplicable a l'IBI, l'Impost de Vehicles, l'IAE, la taxa d'entrada de vehicles i la taxa de residus comercials.
Cada contribuent podrà decidir, de forma personalitzada, quins d'aquests tributs vol agrupar per pagar-los fraccionadament en nou quotes, entre els mesos de febrer i octubre, sense cost afegit.





